We are surely trust you are one of the important sources in the process of developing and improving the statistical and informational work in Oman. It is my pleasure to communicate directly with you through this tool to receive suggestions and opinions for development purposes
Library Content Details
مطوية تضم بيانات الطلبة الجدد المقبولون في مؤسسات التعليم العالي داخل السلطنة لعام 2013 / 2014 وطلبة الضمان الاجتماعي الجدد ( المقبولون ) في مؤسسات التعليم العالي داخل السلطنة لعام 2013 / 2014 والطلبة ذوو الإعاقة الجدد ( المقبولون ) في مؤسسات التعليم العالي داخل السلطنة لعام 2013 / 2014. كما تضم بيانات الطلبة الدارسون في مؤسسات التعليم العالي داخل السلطنة حسب المرحلة للعام الأكاديمي 2013 / 2014 ونسبة الطلبة الدارسين داخل السلطنة بمؤسسات التعليم العالي حسب الجنس 2013 / 2014 وأعلى خمس تخصصات يقبل الطلبة عليها في مؤسسات التعليم العالي الحكومية 2013 / 2014 ونسبة الطلبة الوافدين الدارسين في مؤسسات التعليم العالي داخل السلطنة حسب الدول من إجمالي الطلبة الوافدين 2013 / 2014 ونسبة الطلبة العمانيين الدارسين بالخارج حسب المرحلة 2013 / 2014 والطلبة العمانيون الدارسون بالمرحلة الجامعية الأولى خارج السلطنة حسب الدول 2013 / 2014. والطلبة الخريجون من مؤسسات التعليم العالي داخل السلطنة للعام الأكاديمي 2012 / 2013 والطلبة الخريجون من مؤسسات التعليم العالي داخل السلطنة حسب قطاع المؤسسة للعام الأكاديمي 2012 / 2013 والطلبة الخريجون من مؤسسات التعليم العالي داخل السلطنة حسب المرحلة للعام الأكاديمي 2012 / 2013 والطلبة الخريجون من مؤسسات التعليم العالي داخل السلطنة حسب الفئة العمرية 2012 / 2013 والطلبة الخريجون للمرحلة الجامعية الأولى حسب التخصص للعام 2012 / 2013.
مطوية تضم بيانات الطلبة الجدد المقبولون في مؤسسات التعليم العالي داخل السلطنة لعام 2013 / 2014 وطلبة الضمان الاجتماعي الجدد ( المقبولون ) في مؤسسات التعليم العالي داخل السلطنة لعام 2013 / 2014 والطلبة ذوو الإعاقة الجدد ( المقبولون ) في مؤسسات التعليم العالي داخل السلطنة لعام 2013 / 2014.
كما تضم بيانات الطلبة الدارسون في مؤسسات التعليم العالي داخل السلطنة حسب المرحلة للعام الأكاديمي 2013 / 2014 ونسبة الطلبة الدارسين داخل السلطنة بمؤسسات التعليم العالي حسب الجنس 2013 / 2014 وأعلى خمس تخصصات يقبل الطلبة عليها في مؤسسات التعليم العالي الحكومية 2013 / 2014 ونسبة الطلبة الوافدين الدارسين في مؤسسات التعليم العالي داخل السلطنة حسب الدول من إجمالي الطلبة الوافدين 2013 / 2014 ونسبة الطلبة العمانيين الدارسين بالخارج حسب المرحلة 2013 / 2014 والطلبة العمانيون الدارسون بالمرحلة الجامعية الأولى خارج السلطنة حسب الدول 2013 / 2014.
والطلبة الخريجون من مؤسسات التعليم العالي داخل السلطنة للعام الأكاديمي 2012 / 2013 والطلبة الخريجون من مؤسسات التعليم العالي داخل السلطنة حسب قطاع المؤسسة للعام الأكاديمي 2012 / 2013 والطلبة الخريجون من مؤسسات التعليم العالي داخل السلطنة حسب المرحلة للعام الأكاديمي 2012 / 2013 والطلبة الخريجون من مؤسسات التعليم العالي داخل السلطنة حسب الفئة العمرية 2012 / 2013 والطلبة الخريجون للمرحلة الجامعية الأولى حسب التخصص للعام 2012 / 2013.
Education, culture and communication statistics
Education and culture statistics play an essential role in reflecting policies And future aspiration
A specialized statistical bulletin that includes data related to natural and cultural heritage and o
It is the third edition, the contents of which have been formulated based on the International Stand
Education in the Sultanate 2020 - 2021
A specialized statistical bulletin that includes data related to the natural and cultural heritage
Culture is sharing and spreading 2020
Education in the Sultanate from illiteracy to graduate studies 2020
A specialised statistical bulletin including tables pertaining to the number of museums, archaeologi
It is specialized Statistics Bulletinit includes tables data showing number of students, distributio
Specialized statistical bulletin includes data tables showing the number of higher education institu
It is specialized Statistics Bulletin includes tables data showing number of students ,distribution
A review of the most important General Education Indicators in the Sultanate.
Addresses illiteracy, pre-school education, basic and public education, and post-primary and higher
This study deals with the educational properties according to two main parts, namely the educational
This survey aims to obtain quantifiable information about how to take advantage of cultural resource
This study reviews the educational status of the Omani population in the age group 15 years and over